zaterdag 20 augustus 2016

Verse vis



Bij de zee geweest, even uitgewaaid en ivm de kerstvakantie was het debiel druk op t strand. Wilde met laptop bij Paal 21 rustig zitten met kop koffie en creatieve ideeën opschrijven. Alleen ik voelde me niet lekker tussen de hard pratende toeristen en huilbaby's, dus heb ik na m'n espresso naar binnen geslurpt te hebben (geserveerd door leuk type ober) de eerste Hopperbus weer naar huis geboekt. Thuis in rustig Oosterend voelde ik me meteen weer op m'n gemak.

De bijna laatste dag van 2015 heb ik mezelf getrakteerd op een etentje bij 't Cafeetje' vlakbij huis. Al snel merkte ik dat het daar ook druk was, maar anders druk. Het Eetcafe zat vol Texelse kottervissers. Dus flinke gezelligheid met barhangende leukerds. Dat vond ik prima, hoewel ik niet meer aan het schrijven ben toegekomen. Maar ..... ik heb wel hele lekkere slibtongetjes gegeten. Goed werk Kottervissers!


1 opmerking:

  1. Bestel verse vis en gerookte visspecialiteiten uit eigen rokerij. Via expreslevering direct gekoeld naar huis. Gewaarborgde kwaliteit. Koud geïsoleerde thermobox. Vis soorten: kabeljauw, dorade, zalm, tonijn en nog veel meer. #Fishtothepeople!

    ✭Vers garantie
    ✭Gekoeld geleverd
    ✭Dagvers verpakt
    ✭Gratis verzenden vanaf €35,-

    Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang €5 euro korting op je eerste bestelling! #Fishtothepeople!"

    BeantwoordenVerwijderen